Ta vare på bestemorVesle Erik på fire var med mor, far, og bestemor på cruise til Kiel for første gang. Opplevelsen var stor og han maste stadig på at bestemor måtte være med å se… PengerEr det vanlig at folk som kaller deg for “en venn” Ber om å få låne penger? Gamle julekortUndertegnede samler på mye rart, og blir vel sett på som en “skrotnisse” av slekt og venner.. Svein TUSEN TAKKTusen takk for alle fine kommentarer på bildene jeg har lagt ut! SVEIN L. SaksedyrEr det noen som har et godt råd om hvordan en kan utrydde sånne små ekle skapninger? Noen som har et godt tips om hvordan en tar knekken på dem?
Bildet er hentet fra: http://no.wikipedia.org/wiki/Saksedyr Sprit på kreditt.Hører i media i dag at det skal bli tillatt og kjøpe brennevin på kreditt på vinmonopolet på Lillehammer og i Trysil. Busstilbudet i GjøvikI går, søndag 1.juni skulle min sønn og jeg, pluss mitt barnebarn Henrik (20 mnd) til Hunndalen. På grunn av varmen så ble vi enige om at vi skulle ta bybuss 055 fra Nybrua kl 15.04. Til slutt bestemte vi oss for å gå. En varm og slitsom fornøyelse, spesiellt for minstemann!! Men jeg vil legge til at det kom en del eder og forbannelse over bussen som aldri kom!! Foe noen år siden var jeg borti lignende tilfelle. Skulle ta buss fra Gjøvik til Kongsvinger en lørdag. Til alt hell gikk det buss tilbake til Gjøvik. PS: Vurderer å kjøpe meg bil…. Svein Annonse | |||||||||||
Nyeste kommentarer