Forum: Roys samtaler

Mann og dame hadde sex foran døra mi

Skal si jeg si jeg måtte gni meg en ekstra gang i øynene da jeg i dagtidlig åpnet utgangsdøra. Noen koste seg tydeligvis ganske bra, der de lå foran døra.

Det handler om kinky mediesex. Med en nærmere titt på Journalistens forside, som er fagavis for journalister, så jeg at redaksjonen ikke hadde brukt levende modeller, men hatt ustyrlig moro med Barbie og Kent. De populære dukkene tar seg virkelig bra ut, også uten klær.

Til nå har det vært kjedelige, intetsigende bilder på fagavisens forside. Bilder som fort har blitt sett, registrert og glemt. Men dagens forside har brent seg inn på netthinna og blitt lagret i langtidshukommelsen. For sikkerhetsskyld måtte jeg også ta et bilde av forsiden slik at dere kan se hva jeg snakker om. Lekkert, ikke sant?

Saken handler, som du sikkert nå skjønner, om medienes bruk av sex-saker. Sex selger og blir lest, merkelig nok. Det har Dagbladet tydeligvis forstått. Journalisten skriver: ”Vil du ha sex, pikk og fitte? Da er Dagbladet det rette stedet! Ingen andre norske aviser er så glad i disse ordene som Dagbladet”. Vanligvis leser jeg VG og Aftenposten, men takk for tipset, Journalisten.

Saken i fagavisen handler også om hvor lett det er å bli fanget av medienes interesse om du i et litt oppløftende øyeblikk blir fristet av perleporten, og lar det stå til. Slik som den norske offiseren som storkoste seg med kvinnelig soldat i et parkeringshus i Kirkenes gjorde.

Og i disse mobiltelefontider, og med den rette personen bak tastene, tar det ikke lang tid før du kan finne deg selv igjen i avisen, på youtube og diverse internettsider. Tatt med buksa nede! Med og uten sladd.

Annonse