Forum: Tores samtaler

Sydvesten

30.05.2007 — God å ha.

Varm og god å ha på ein dag som i dag. Det å få leggje han frå seg, til tørk følast vel og bra. Men det å ta han fram at, til neste vandring i Bergensk vær, er endå bere. Gode kler gjør betre vær, det følast i allefall slik.

LINK ORGINAL
En del fra Tove sin siste vandring

Kan det nydelege området bli betre?

Frå gift pøl, til reint godt vatten, er det mogeleg.

Trapp på enden av festplassen er under bygging. Stinka som rotnande egg gjør det atter ein gang.
Er det ikkje mulig, å få slamsuga dette håle, eingong for alltid.
Som resten av nærområdet, er det vell fult av tungmetall og andre gifter. Fontena er vell uten at eg
kann dokumentere dette, med på å skape luftvegs problema.

Ein av dei fine rolige plassar i byen

Alltid godt å sette seg ned, å kvile litt på benken,
framfor mølla.

Få nyte fred og ro takket vere Nymark vellforening
Mange fine detaljar å sjå, både ute og gjennom vindauga.

Megafon

Megafon sletta sona si i dag.
Det var melding, som kom frå administrator i dag.
Håper dei er kjappe, og starta ei alternativ sone, med meir kontroll.
Slaktarar av Megafon, fikk at for mykje å sei.
Håper dei starta ei side, der diverse rapporter om arbeid og innlegg i bladet
kommer opp til debatt. Megafon er komet for å bli, håpar eg.
Eit solid arbeid i Bergen by, på lik linje med tilsvarande andre byar i Europa,
utførast daglig.
Eit positiv smil og nikk, gjer eg seljarar kvar gong eg møter dei.
Stå på Megafon leiarar og seljarar vidare.

Lykke til i kveld Brann

Mens de venter på kampen kann de, gjere dokke meir kjent med laget, som er motstandar her.

Heia Brann eller leve A Coruna
Brann leda med 2-0 før kvelden i kveld. Byen dei skall spele i, er ein liten kystby høyre eg dei seie, på radio derifrå før kampen. Ja han er ikkje så langt unna, vår lille kystby Bergen. Tal på sjeler som er busett der, var i fjor 244,388 stykk, nokre fleire i år. Og vinn dei, blir det nokre ekstra, om ni månadar. Vinne Brann, blir det sikker nokre fleire Bergensarar og, både her og der. Gamle byen er full av yrande liv når det skjer noko. Fotball er jo det nest største, etter karneval. Mange har nokk ønske om å slakt, meg når eg seie det: Eg elska karneval, fotball er for sosialt tilbakeståande.. Helsing ein anti fotball supporter. Vell fotballen er rund og da er kloda vår og. Eg elska å vere på farten, runde runt den, og ikkje spake i den.
Vell dei som er gode nokk, til å sparke den runde lærkula, får ferdast runt på den stole balle vår klode.
Lykke til Brann, håper de er gode nokk, til å komme rundt på kloda.
Får heie litt sjølv om eg ikkje er supporter.

Der fintfolk ferdas

CIMG0326 edited

Dingevågen er ei av plassane som i frå gamal tid var brukt som nødhamn og ankerplass i påvente av seglvind. Trening med seglbrett i fjøra med familien som vedlegg.

FORSØPLANDE REKLAME I STRANDGATA

27.06.2008

Heile forsommaren, har det hengt reklame, på alle stolpane i Strandgata. Sakte men sikkert, har det endt opp med å bli, meir og meir skjemmande. Det er på høg tid ansvarlige for dette tar affære å får dette fjerna.
Turistar og oss som bur her, møter graving og anna som må til.
Menn dette er totalt unødvendig forsøpling.

27.06.2008

Øs pøs regnver og Grasrot festivalen

20.06.2008

Grasrotfestival regna vekk beklagelig vis. I tillegg har det vert total kaos i Bergen i dag. Avsperring av område rundt jernbane påverka alt i sentrum. Ellers på vandring var det og ekstremt stilt. Bileta får tale sitt eige språk. Uansett kosa vi oss i regnklede.

20.06.2008 — Fleire vakter og deltakara enn gjester i kveld. Regnver kaos i byen etter avstenging, og det kaos som oppsto.

20.06.2008 — Førstehjelpara på plass.

20.06.2008

20.06.2008

DSC03198 edited — Musikk og Inger er heilt med.

20.06.2008 — Musikk av høg klasse var fin å få med seg.

20.06.2008

20.06.2008 — Mørk og mystisk, meget hyggelig.

20.06.2008

20.06.2008

20.06.2008

20.06.2008 — Sjefo og ein hyggjeleg ungdom, som har vert
med tre helga, etter kvarandre.

20.06.2008

20.06.2008

20.06.2008

20.06.2008 — Skuta og båten på veg til Bergen

21.06.2008 — Vågsbotten

21.06.2008 — Torget er alltid livat

21.06.2008 — Salgsboder om dagen uteliv av anna slag på natta.

21.06.2008 — Ei av dei som har vandra lengst i fokus, Magny

21.06.2008 — Ein avsluttande prat på Torg allmenningen

Ein laurdag er over tidlig vandring og nattevandring.

DSC03092 edited

Besøk i frå Førde i kveld skapte variasjon. Nye impulsar med nye folk på vandring. Ein allsidig og fin gjeng fikk tida til å flyge avgarde.Ingen trøbbel av betydning. Mykje gode tilbakemeldingar og smil. Vell det er kunn to som kjefta og smelte, som viste aggressivitet vi møtte. Dei roa seg enkelt og kjapt, dei ville eigentlig ikkje slost. Ei tissetrengt dame skulle med bussen, kor kunne ho gå? Parken i buskane er einaste alternativ, no når det er natt. Det er på høg tid politikara gjør noko med dette. Vell god natt vidare, og ha ei fin veke.

DSC03074 edited — Tre av eit slag som er nye for meg ved Tveitevntnet.

DSC03077 edited — Gass siver ut frå bottnen.

DSC03079 edited

DSC03080 edited — Inga, Roar og Jofrid.

DSC03081 edited — Stas å bli avbilda med ravnane.

DSC03082 edited

DSC03083 edited

DSC03084 edited — Statue med omsorg. Det er vår hensikt på byen også.

14.06.2008 — Da blei ein nydelig kveld etter kraftig regnver.

14.06.2008

DSC03091 edited

15.06.2008

DSC03107 edited

Atter ein hyggelig kveld i Bergen sentrum

DSC03066 edited — Siste melodi tid for å trekke ut.

Tok natt bussen heim klokken 0200. Mykje folk var det, alt frå tidlig kveld i kveld. Avslutta i Viken med konsert for ungdom. 1500 unge unge, var samla til fest og konsert. Utruleg fredelig, sjølv om raudekors kunne fortelje om ein del, som hadde måtte hatt hjelp. Ein del hadde heller ikkje slept inn, kunne vaktene fortelje. Returner med same drosje, som dei kom med, for dei var for berusa.
Alt kjekt og greit er min oppsummering.

13.06.2008 — Nydelig første runde i solnedgang.

DSC03067 edited — Raudekors gjør ein kjempejobb i samfunnet vårt. Medlemsmasse går beklageleg ned, har du rå så bli støttemedlem.

DSC03068 edited

DSC03069 edited — Ro og orden prega avslutning.

14.06.2008 — Stiletthel er ikkje godt å bli trakka på med. Hjelp til ventande bil.

14.06.2008 — Torstein møtte mange av sine elevar.

Nygårdsparken skiftande skydekke regn

11.06.2008 — Parken i dag. Skall ein lese om park i Bergen virker det som om det kunn er ein park.
Liker forresten, den måten det er lagt brustein, i asfalt.

Spasertur gjennom parken, er ikkje så sjeldan for meg. I dag summa da av liv på toppen. Mykje gravearbeid er på gang, som i resten av byen. Lokal rehabilitering, meir rydding og tilsyn, har eg lest. Tre var der for å lage ein vits, slik eg oppfatta det. Piller som ikkje er reseptbelagt, noen hundrelappar og eit skodespel. Ingen kjente direkte i min vei, så eg stoppa ikkje opp, for ein prat. Det skal bli hyggelig, om parken blir atter fin å sjå og ferdast i. Har aldrig hatt problema, av nemneverdig karakter, i denne del av Bergen.
Som Brusteinen i asfalt på bilete, ønskjer eg alle vell tilbake, til ein god kvardag og godt liv.

Protest mot ny ekteskapslov

09.06.2008 — Ingen rett til allsidig rett til godkjent samliv for denne gruppa. Fontena vise min vei å gå, mangfald takk.

Kampsak for nokre få på festplass i regn været: Nei til ny ekteskapslov. Eg seie meg ikkje einig med dei.

Enkelte har misoppfatta min meining.
For å unngå det, legger eg dette til:
Eg støtter den nye ekteskaps lov.

09.06.2008 — Nyskriven song før tale starta. Den følte eg ikkje trong til å høyra på.

09.06.2008 — Kamp for gamaldags syn, på godkjent ekteskap.

09.06.2008 — Nei til Soltenberg og co var del av bodskap.

09.06.2008 — Kamp mot ny ekteskapslov pågår.

09.06.2008 — Kamp om bana pågår og kven som ska påverka dei.

09.06.2008 — Ja til fargerikt fellesskap.

Annonse