SydvestenVarm og god å ha på ein dag som i dag. Det å få leggje han frå seg, til tørk følast vel og bra. Men det å ta han fram at, til neste vandring i Bergensk vær, er endå bere. Gode kler gjør betre vær, det følast i allefall slik. LINK ORGINAL Kan det nydelege området bli betre?Frå gift pøl, til reint godt vatten, er det mogeleg. Ein av dei fine rolige plassar i byenAlltid godt å sette seg ned, å kvile litt på benken, MegafonMegafon sletta sona si i dag. Lykke til i kveld BrannMens de venter på kampen kann de, gjere dokke meir kjent med laget, som er motstandar her. Heia Brann eller leve A Coruna FORSØPLANDE REKLAME I STRANDGATAHeile forsommaren, har det hengt reklame, på alle stolpane i Strandgata. Sakte men sikkert, har det endt opp med å bli, meir og meir skjemmande. Det er på høg tid ansvarlige for dette tar affære å får dette fjerna. Øs pøs regnver og Grasrot festivalenGrasrotfestival regna vekk beklagelig vis. I tillegg har det vert total kaos i Bergen i dag. Avsperring av område rundt jernbane påverka alt i sentrum. Ellers på vandring var det og ekstremt stilt. Bileta får tale sitt eige språk. Uansett kosa vi oss i regnklede. Ein laurdag er over tidlig vandring og nattevandring.Besøk i frå Førde i kveld skapte variasjon. Nye impulsar med nye folk på vandring. Ein allsidig og fin gjeng fikk tida til å flyge avgarde.Ingen trøbbel av betydning. Mykje gode tilbakemeldingar og smil. Vell det er kunn to som kjefta og smelte, som viste aggressivitet vi møtte. Dei roa seg enkelt og kjapt, dei ville eigentlig ikkje slost. Ei tissetrengt dame skulle med bussen, kor kunne ho gå? Parken i buskane er einaste alternativ, no når det er natt. Det er på høg tid politikara gjør noko med dette. Vell god natt vidare, og ha ei fin veke. Atter ein hyggelig kveld i Bergen sentrumTok natt bussen heim klokken 0200. Mykje folk var det, alt frå tidlig kveld i kveld. Avslutta i Viken med konsert for ungdom. 1500 unge unge, var samla til fest og konsert. Utruleg fredelig, sjølv om raudekors kunne fortelje om ein del, som hadde måtte hatt hjelp. Ein del hadde heller ikkje slept inn, kunne vaktene fortelje. Returner med same drosje, som dei kom med, for dei var for berusa. Nygårdsparken skiftande skydekke regn![]() 11.06.2008 — Parken i dag. Skall ein lese om park i Bergen virker det som om det kunn er ein park. Spasertur gjennom parken, er ikkje så sjeldan for meg. I dag summa da av liv på toppen. Mykje gravearbeid er på gang, som i resten av byen. Lokal rehabilitering, meir rydding og tilsyn, har eg lest. Tre var der for å lage ein vits, slik eg oppfatta det. Piller som ikkje er reseptbelagt, noen hundrelappar og eit skodespel. Ingen kjente direkte i min vei, så eg stoppa ikkje opp, for ein prat. Det skal bli hyggelig, om parken blir atter fin å sjå og ferdast i. Har aldrig hatt problema, av nemneverdig karakter, i denne del av Bergen. Protest mot ny ekteskapslov![]() 09.06.2008 — Ingen rett til allsidig rett til godkjent samliv for denne gruppa. Fontena vise min vei å gå, mangfald takk. Kampsak for nokre få på festplass i regn været: Nei til ny ekteskapslov. Eg seie meg ikkje einig med dei. Enkelte har misoppfatta min meining. Annonse | |||||||||||
Nyeste kommentarer