Forum: Jegers samtaler

STILLING LEDIG:

STILLING LEDIG:

Som trainee i Nett Kontroll Romerike

25.000 fast. Første 3mnd, deretter 35.000.

Jobben følges av en en rekke muligheter for div ordninger.

Du må like:
- Photo
- Design
- Markedsføring
- Ledelse
- Salg

Vi krever kvalitet, ikke papirlapper;=)

Jeger Bjørnson
45499000

Hvor er forsvaret mot høyrebølgen?

Hvor er forsvaret mot høyrebølgen?
Høyrebølgen velter over Norge som en flodbølge og vi står med lite i forsvar. Det vil trolig bli regjeringskifte i 2013. Det vill vi ikke! Nå må noe skje. 22 Juli var et direkte angrep på vårt Arbeiderparti, en blod massakre av en ugjerning. Men folket glemmer. Jeg tar til orde får at vi nå går ut i gatene å viser hvilken farge vi tilhører. Det er mange yrkesfolk i dress som stemmer arbeiderpartiet, men legger pin’en igjen hjemme eller ungdommen i auf uten en rød button i alle jakkene dere har.

Hvordan skal vi stoppe høyrebølgen
Arbeiderpartiet det høres ut som et parti for industriarbeidere og håndverkere. Men selv de stemmer FRP å tror at livet blir mye enklere. ARBEIDERPARTIETPARTIET FOR YRKESFOLK! Burde være et nytt slagord. Jeg jobber selv som dagligleder av NettMester’n å har dagelige samtaler med håndverkere som stemmer FRP, noe som for meg virker helt komisk. Vi må få tilbake alle yrkesfolkene, da vi er partiet som enklest gjør deres hverdag.

FRP ikke hovedproblemet.
Høyre har mye bra politikk, vi er nødt å ta partiet på sakene i 2013. Næringspolitikken til høyre, spesielt når det gjelder små og mellomstore bedrifter er genial på mange punkter. La oss ta fra de det arrgumentet. La oss gjøre tiltak som gjør at Norge blir fylt med gryndere. 10% arbeidsgiveravgift for alle de med 3 ansatte eller flere. La oss sette ned skatten på alle enkeltmannsforetak, vi har allerede satt ned aksjekapialen.

Europa et argument i seg selv.
Jeg er ikke EU tillhenger, men jeg registrerer at EU er blåttstyre. Samme gjelder USA. Norge AS går så det dundrer. Hvorfor det? Vi er annsvarlige i våres politikk og det har gitt oss gevinst. Vi har hatt en finansminister som har styrt med hard hånd og med en riktig fordelingsnøkkel. Derfor merker ikke vi som nordmenn finanskrisen i det heletatt og det må vi fortelle folket tydelig.

Om yrkesfolk skjønte at Høyre var arbeidsgiverens parti ville de kanskje tenkt to ganger når de stemmer. Vi må stå sammen, la de som tviler se rødt!

Hvor er alt det røde?

Kjære kamerater.
Vi er nå i en tid der høyrebølgen velter over våres velferdstat som en sunami. Hvor er alt det røde?
Hvorfor ser jeg ikke AUF’ere med buttons på jakka, eller næringsfolk med pin i dressen. Vi må vise oss frem vi må minne alle på det som skjedde 22 Juli, vi må vise Norge at vi aldri glemmer;=)

Annonse